Om MindMap
MindMap er et rekrutteringsbyrå med hovedkontor i Kristiansund og tilstedeværelse i Trondheim og Oslo. Med fokus på menneskelige ressurser jobber MindMap med å rekruttere, utvikle og beholde dyktige medarbeidere. Å finne, ansette og utvikle bra folk kan være utfordrende. Det tar tid, det tar fokus, det koster penger, og det er helt avgjørende å lykkes.
Med et ønske om å hjelpe våre kunder gjennom rekrutteringsprosessen og ansettelsesforholdet, er MindMap et rekrutteringsbyrå og en kompetanserådgiver med den tyngden og de ressursene som trengs både for å finne riktig person til riktig jobb, og for å beholde dyktige medarbeidere over tid.
Yngve Kruse
Partner
993 93 707 / kruse@mindmap.no
Dedikert hodejeger og kursholder, opptatt av kompetansepåfyll og utvikling. Har lang erfaring med forretningsutvikling og strategi, rekruttering, kommunikasjonsprosesser og medarbeiderutvikling.
Linda Kristin Offenberg
Partner
976 44 848 / offenberg@mindmap.no
Utviklingsorientert hodejeger som er opptatt av menneskelige ressurser, rekrutteringsstrategi, teamsammensetninger og intern kommunikasjon. Lang erfaring, bred kompetanse og stort nettverk.
MindMap er Miljøsertifisert!
Vi er stolte av å være Miljøfyrtårnsertifisert og jobber kontinuerlig for å redusere vårt miljøavtrykk. I mars 2025 skal vi sertifiseres, og vi ser frem til å fortsette jobben med kontinuerlig forbedring. Vi forplikter oss til å overholde alle relevante lover og forskrifter, og vil strebe etter kontunerlig forbedring av våre miljøprestasjoner.
Våre miljømål for 2025 inkluderer blant annet:
-
Stimulere våre kunder til økt fokus på det grønne skiftet, blant annet ved å rekruttere kandidater med kompetanse innen bærekraft, sirkulær økonomi og miljø.
-
Tilby grønne tjenester, nye stillingskategorier, prosesser uten CO"-avtrykk, og rådgi kunder på klimanøytrale prosesser.
-
Stille krav til våre IT-leverandører for å hindre digital forsøpling.
-
Holde fokus på miljøbevisste alternativer ved arbeidsrelatert reise, med digitale møter som erstatning for fysiske møter i størst mulig grad.
-
Være heldigitale hva gjelder dokumenter, og unngå utskrifter med mindre det er helt nødvendig.
-
Skape bevissthet om bærekraft blant våre ansatte, kunder og samarbeidspartnere.
-
Bidra til økt sosial bærekraft gjennom utvikling av ansatte og teamutvikling hos våre kunder.